مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:452022-01-02سياسي

رشادت رزمندگان با هنر برای نسل آینده روشنگری شود


جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان در بحث خبری و تبلیغات ابزار خوبی دارند، گفت: هنرمندان با هنر خود نسبت به وقایع انقلاب و رشادت های رزمندگان تبیین گری و روشنگری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، محفل شعر نگین سلیمان روایت حبیب توسط سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در سالن اجتماعات سلمان هراتی مرکز استان با حضور سردار برسلانی جانشین فرماندهی سپاه کربلا، فرماندار شهرستان ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر این استان برگزار شد.

احمد برسلانی طی سخنانی اظهار کرد: هنرمندان با پرداختن به جزییات و نگاه دقیق به آنچه در اطرافشان است، بر اساس شعرسرایی با نگاه جدید و روشی نو مطالب را به دیگران تفهیم می کنند.

وی افزود: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) شهادت هنر مردان خدایی است ، مردان بزرگ هستند که به عرصه های سخت می روند و حماسه می آفرینند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هنر فرماندهان و هنر رهبران نظامی فراتر از تعریف مدیریت است، تصریح کرد: فرماندهان آنقدر به جزییات می پردازند و از آن بهره می گیرند تا افتخارات بزرگی بیافرینند، این هنر بزرگی است که رزمندگان از خالق هستی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت رزمندگان با هنر برای نسل آینده روشنگری شود

رشادت رزمندگان با هنر برای نسل آینده روشنگری شود