مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:352022-01-02سياسي

صفری اعلام کرد: آمادگی وزارت بهداشت برای صادرات دارو و واکسن به ترکیه


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از آمادگی وزارت بهداشت برای صادرات دارو و واکسن به ترکیه خبر داد و گفت که در نشست امروز در وزارت خارجه پیشنهاد ایجاد پارک مشترک فناوری در ترکیه نیز مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست بررسی راهکار های توسعه روابط اقتصادی ایران و برگزار شد.

وی در تشریح این نشست عنوان کرد: در این جلسه موضوع توسعه روابط اقتصادی با ترکیه، چالش ها و راهکارهای رفع مشکلات بررسی شد.

صفری در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما مشکلات مالی در روابط ایران و ترکیه را از موضوعاتی خواند که در این نشست درباره آن گفت وگو شد و اظهار داشت: در خصوص مشکلات و چالش های مربوط به حوزه مالی و چگونگی رفع آن و نیز ارتقای روابط تجاری دو کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون وزیر خارجه مسائل کشاورزی، استاندارد و روزآمدکردن قرارداد ها و تفاهمنامه ها بین دو کشور را از جمله موضوعات مورد گفت وگو در این نشست عنوان کرد.

وی همچنین با بیان این که موضوع صدور گاز به ترکیه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود، خاطرنشان کرد: ادامه صدور گاز به ترکیه و قرارداد دو کشور در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان ذیربط گزارش هایشان را در این خصوص ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری اعلام کرد: آمادگی وزارت بهداشت برای صادرات دارو و واکسن به ترکیه

صفری اعلام کرد: آمادگی وزارت بهداشت برای صادرات دارو و واکسن به ترکیه