مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:352022-01-02اقتصادي

امضای تفاهم نامه تملک اراضی و جابه جایی روستاهای واقع در حریم و مخزن سدها


تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت نیرو و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور افزایش اثر بخشی اقدامات مشترک ، جا به جایی روستاهای واقع در حریم یا مخزن سدها و مولد سازی املاک واقع در محدوده و حریم شهرها و محدوده روستاها امضا و مبادله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و تعدادی از مدیران ارشد بخش آب و بنیاد مسکن ، تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت نیرو و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور افزایش اثر بخشی اقدامات مشترک ، جابه جایی روستاهای واقع در حریم یا مخزن سدها و مولد سازی املاک واقع در محدوده و حریم شهرها و محدوده روستاها امضا و مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری آب ایران، وزیر نیرو در این مراسم ضمن استقبال و اظهار مسرت از این اقدام شایسته با اشاره به اهمیت این اقدام و یاد آوری عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مقاوم سازی سکونت گاه های روستایی، اظهار داشت: به برکت اقدامات و عملکرد بنیاد ، اقدامات مناسبی در روستاهای کشور انجام شده که مهم ترین  آن مقاوم سازی ساختمان های روستایی در مقابل زلزله است.

علی اکبر محرابیان در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به ضرورت تبیین این همکاری برای روستاییان از طریق رسانه ها و ایجاد انگیزه برای آنان تاکید کرد : فهرستی از طرح ها و پروژه های اولویت دار توسط معاونت آب و آبفا در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه تملک اراضی و جابه جایی روستاهای واقع در حریم و مخزن سدها

امضای تفاهم نامه تملک اراضی و جابه جایی روستاهای واقع در حریم و مخزن سدها