مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:252022-01-02سياسي

مسابقه کتابخوانی« شاخص های مکتب شهید سلیمانی» در ایلام برگزار می شود


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سردار« حاج قاسم سلیمانی» در این استان خبر داد.

- مسابقه کتابخوانی شاخص های مکتب شهید سلیمانی در ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

سید محمد علوی فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقه کتابخوانی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از روی متن کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی نوشته علی شیرازی در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه در سطح استان از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در سطح مراکز فرهنگی و دینی و همچنین دفاتر نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عایلات در نقاط مختلف استان اعلام شده است، افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا روز پنجشنبه 16 دی مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام ادامه داد: به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز نفیس متبرک عتبات عالیات اهدا می شود و علاقه مندان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی« شاخص های مکتب شهید سلیمانی» در ایلام برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی« شاخص های مکتب شهید سلیمانی» در ایلام برگزار می شود