مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:552022-01-02سياسي

طرح موضوع انتخاب رشته تخصصی پزشکی در مدوتاک


معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از پایان فصل دوم سلسله گفت وگوهای مدوتاک (MeduTalk) با موضوع انتخاب رشته تخصصی پزشکی خبر داد.

- معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از پایان فصل دوم سلسله گفت وگوهای مدوتاک (MeduTalk) با موضوع انتخاب رشته تخصصی پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین یاری در خصوص این برنامه گفت: یکی از نقاط پرچالش زندگی دانشجوی پزشکی زمانی است که دوره هفت تا هشت ساله پزشکی عمومی خود را به پایان می رساند.

در این زمان معمولا سه گزینه در مقابل این پزشک تازه فارغ التحصیل قرار دارد.

مسیر اول که متاسفانه در سال های اخیر بسیار رونق گرفته و تب آن بین دانشجویان همه گیر شده است مهاجرت به عنوان فارغ التحصیل پزشکی عمومی(GP) به خارج از کشور است.

وی تاکید کرد: ما در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در قالب فصل اول سلسله گفتگوهای مدوتاک طی 11 هفته برنامه و هزار و 425 دقیقه مصاحبه با 19 صاحب نظر سعی کردیم بیشتر به پیدا و پنهان مهاجرت کادر درمان بپردازیم تا کمک کنیم که دانشجویان بتوانند انتخاب های آگاهانه و عاقلانه تری به دور از هیاهوهای موجود داشته باشند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ادامه داد: مسیر دوم پیش روی تازه فارغ التحصیلان رشته پزشکی، ادامه تحصیل در مقطع تخصص پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح موضوع انتخاب رشته تخصصی پزشکی در مدوتاک

طرح موضوع انتخاب رشته تخصصی پزشکی در مدوتاک