مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:452022-01-02سياسي

کلیدواژه موفقیت، اطاعت از ولی فقیه است/ خسارت های حوادث 88 جبران نشده است


جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: کلیدواژه موفقیت در یوم الله ها، بصیرت و آگاهی که نتیجه آن اطاعت از ولی فقیه است محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار مجید ارجمند فر در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با عنوان بصیرت سردار فاطمی که در سالن روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه به عینه بارها و بارها شاهد معجزه خداوند به هنگامی که دیگر کاری از دست بشر بر نمی آمده بوده است، اظهار کرد: در این صحنه ها بود که عظمت و شکوه خداوند را با جان و دل لمس کرده ام.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه 9 دی یکی از یوم الله های بعد از پیروزی انقلاب محسوب می شود که بعد از خیانت برخی از خواص منجر به اعتلای نظام شد، افزود: 9 دی بعد از هشت ماه اقدامات دشمن که حتی گروه های کوچک که قبل از آن فقط در خانه های خود فعالیت می کردند هم به میدان آمده بودند روی داد.

وی با بیان اینکه حوادث سال 88 در ابتدا از یک مطالبه گری و ادعای پیروزی زودرس در انتخابات آغاز شد و به مرور به توهین به پرچم و عزادار امام حسین (ع) و شعارهای نامتعارف کشیده شد، ادامه داد: در این صحنه ها بود که مردم متوجه ماجرا شده و صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند و 9 دی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیدواژه موفقیت، اطاعت از ولی فقیه است/ خسارت های حوادث 88 جبران نشده است

کلیدواژه موفقیت، اطاعت از ولی فقیه است/ خسارت های حوادث 88 جبران نشده است