مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:352022-01-02سياسي

تصویب طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سی و ششمین جلسه علنی این شورا طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

- تصویب طرح اصلاح مصوبه "مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران" اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سی و ششمین جلسه علنی این شورا طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، بررسی طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران در دستور اعضای این شورا قرار گرفت که بر همین اساس احمد صادقی عضو شورای شهر تهران 3 پیشنهاد و همچنین ناصر امانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز پیشنهاداتی را برای این طرح مطرح کردند.

یکی از پیشنهادات ناصر امانی در این طرح این بود که در تبصره 100 گنجانده شود که طرح ذکر شده از ابتدای سال 1400 عملیاتی شود که البته این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار نگرفت.

ناصر امانی گفت: شورای شهر تهران در دوره گذشته مصوبه تعارض منافع را به تصویب رساند اما هیچ گاه این مصوبه اجرا نشد و این در حالی بود که اعضای شورای شهر تهران خودشان در دوره گذشته این مصوبه را اجرایی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران

تصویب طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران