مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:002022-01-02اقتصادي

لزوم افزایش درآمد پژوهشی دانشگاه های فارس


استاندار فارس بر لزوم افزایش درآمد دانشگاه ها از محل منابع پژوهشی تاکید و اضافه کرد: امروز در بسیاری از دانشگاه های بزرگ دنیا بخش قابل توجهی از منابع اداره دانشگاه ها (بین 30 تا 40 درصد) از محل منابع پژوهشی تامین می شود در حالی که در اکثر دانشگاه های .

- ایسنا/فارس استاندار فارس بر لزوم افزایش درآمد دانشگاه ها از محل منابع پژوهشی تاکید و اضافه کرد: امروز در بسیاری از دانشگاه های بزرگ دنیا بخش قابل توجهی از منابع اداره دانشگاه ها (بین 30 تا 40 درصد) از محل منابع پژوهشی تامین می شود در حالی که در اکثر دانشگاه های ما این عدد کمتر از یک درصد است.

دکتر محمدهادی ایمانیه یکشنبه 12 دی در جلسه ارتباط صنعت و دانشگاه در فارس خواستار تشکیل دبیرخانه ارتباط بین صنعت و تولید با دانشگاه شد و بیان کرد: طی روزهای آتی با حضور معاون توسعه مدیریت و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مشاورین اقتصادی و علمی و فناوری استاندار، دانشگاه صنعتی شیراز، سازمان صنعت و معدن استان و اتاق بازرگانی جلسه ای برای شکل گیری ساختار این دبیرخانه تشکیل شود.

او ادامه داد: پس از شکل گیری ساختار، مشخص شود که جلسات این دبیرخانه یا هر عنوان دیگری که برای آن مشخص شود در چه مقطع زمانی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش درآمد پژوهشی دانشگاه های فارس

لزوم افزایش درآمد پژوهشی دانشگاه های فارس