مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:452022-01-02سياسي

گروه های علمی و تخصصی محتوای دینی برای فضای مجازی تولید کنند


لازم است گروه های علمی و تخصصی مباحث دینی و معرفتی را به صورت ساده و کوتاه تدوین کنند و این مطالب با شیوه های جذاب درفضای مجازی به دانش آموزان ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد رضا ناصری، صبح یکشنبه در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان یزد بر لزوم پیاده سازی معارف اسلامی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: نباید به پژوهش ها و تالیفات اکتفا کرد بلکه لازم است برای پیاده سازی و گسترش علوم، معارف و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: معنویت و اخلاق زیربنا و جهت دهنده به تمام حرکت ها و فعالیت هاست و برای رسیدن به جامعه اسلامی باید برنامه ریزی کنیم تا شاهد تحول در تمام عرصه ها باشیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت و ضرورت معرفت شناسی از دوران کودکی بیان کرد: شناخت خدا و معرفت شناسی از دوران کودکی در افراد نهادینه شود تا فرزندانمان با فطرت الهی خود آشنا شده و رشد کنند.

ناصری ادامه داد: اتصال علم به دین و معنویت ضروری است و آموزش و پرورش باید تلاش کند تا کودکان و نوجوانان در کنار درس و علم آموزی با توحید و فطرت الهی خود نیز آشنا شوند.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و محافل مذهبی همچنین گسترش آموزش های غیرحضوری، نوجوانان و جوانان ما در استفاده از فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های علمی و تخصصی محتوای دینی برای فضای مجازی تولید کنند

گروه های علمی و تخصصی محتوای دینی برای فضای مجازی تولید کنند