مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:302022-01-02سياسي

حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم نقش والایی دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم و به ویژه در مفهوم شناسی و تبیین خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نقش والایی دارند و نیاز است در این زمینه بیش از گذشته فعالیت منجسم و گسترده داشته باشند.

- آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان یزد بر لزوم پیاده سازی معارف اسلامی در جامعه تاکید و اظهار کرد: نباید به پژوهش ها و تالیفات اکتفا نمود بلکه لازم است جهت پیاده سازی و گسترش علوم، معارف و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: معنویت و اخلاق زیر بنا و جهت دهنده به تمام حرکت ها و فعالیت هاست و برای رسیدن به جامعه ای اسلامی باید برنامه ریزی نمایم تا شاهد تحول در تمام عرصه ها باشیم.

امام جمعه یزد به ضرورت توجه به معرفت شناسی از دوران کودکی اشاره کرد و گفت: شناخت خدا و معرفت شناسی از دوران کودکی باید به کودکان آموزش داده شود تا فرزندانمان با فطرت الهی خود آشنا شده و رشد نمایند.

آیت الله ناصری ادامه داد: اتصال علم به دین و معنویت ضروریست و آموزش و پرورش باید تلاش نماید تا کودکان و نوجوانان در کنار درس و علم آموزی با توحید و فطرت الهی خود نیز آشنا شوند.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و محافل مذهبی و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم نقش والایی دارد

حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم نقش والایی دارد