مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:252022-01-02سياسي

برخورد با فساد از اولویت های اصلی در دستگاه قضایی است


نشست رییس کل دادگستری تهران با قضات مجتمع قضایی رسیدگی به اخلالگران و مفسدان اقتصادی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره ) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری تهران در جمع قضات مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی گفت: مسئله برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی از جمله موضوعاتی است که در مجموعه دستگاه قضایی به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار قرار گرفته و از موضوعاتی می باشد که مورد تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری در ادوار گوناگون مدیریتی را رقم زده است.

القاصی مهر گفت: در تلاش هستیم تا فرآیند رسیدگی به پرونده های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و درعین حال با دقت و سرعت بیشتری انجام بگیرد.

وی با تشکر از اسدالله مسعودی مقام که در دو سال گذشته مسئولیت این مجتمع را عهده دار بود، گفت: همکاران دادگستری در مجموعه دادگاه ها و دادسرای مجتمع اقتصادی به پرونده هایی با ارقام بالا و اهمیت بسیار زیاد رسیدگی کرده و تعدادی از مفسدین و مخلین در نظام اقتصادی و ارزی کشور را به مجازات قانونی محکوم نموده اند و این مجازات ها نیز در مورد برخی از این افراد به اجرا درآمد و بخش دیگری نیز در حال اجراست و هم اکنون نیز با قوت بیشتری باید دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فساد از اولویت های اصلی در دستگاه قضایی است

برخورد با فساد از اولویت های اصلی در دستگاه قضایی است