مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:252022-01-02سياسي

بهره مندی از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان برای رفع مشکل پسماند رشت


رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مشکلات حوزه پسماند رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت برای رفع معضل پسماند با دستگاه های مرتبط رایزنی کنند و در صورت نیاز می توانند از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان نیز در این حوزه استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه پسماند، کشاورزی و آب اولویت مجمع نمایندگان گیلان است، اظهار کرد: مجمع نمایندگان گیلان به شهر رشت به عنوان مرکز استان نگاه ویژه ای دارند و اعضای شورا در واقع به عنوان سرمایه های هر شهری محسوب می شوند.

  وی با تاکید بر ایجاد تعامل بیشتر توسط اعضای شورای رشت با مجمع نمایندگان گیلان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای رفع مشکلات این شهر باید با دستگاه های مربوطه وارد رایزنی شوند و چنانچه به نتیجه مطلوب نرسیدند، می توانند از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده کنند.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد ازعدم استفاده از ظرفیت دکتر نوبخت در دولت پیشین برای استان گیلان گفت: وجود افراد گیلانی در بدنه دولت واستفاده از این ظرفیت ها می تواند برای استان ثمرات خوبی به همراه داشته باشد و با وجود آنکه گیلان سهمی از وزرا یا معاونین رییس جمهور در دولت سیزدهم ندارد اما تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان برای رفع مشکل پسماند رشت

بهره مندی از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان برای رفع مشکل پسماند رشت