مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:152022-01-02سياسي

توسعه ظرفیت پارک های فناوری با استفاده از شتاب دهنده ها


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس گفت: بخش قابل توجهی از ظرفیت پارک های فناوری مورد استفاده قرار نگرفته که تنها با همکاری بیشتر صنایع و شتاب دهنده های استانی است که می توان روند رو به رشد این شرکت ها را توسعه داد.

-   نادر طیبی یکشنبه 12 دی در جلسه کمیسیون تخصصی انرژی، محیط زیست، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی فارس گفت: واحدهای صنعتی و صنایع استان باید از توانمندی و دانش کاربردی شرکت های فناور و دانش بنیان استان به ویژه در حوزه های مرتبط با انرژی بیش از پیش استفاده کنند.

او افزود: هم اکنون بخش قابل توجهی از ظرفیتهای پارک های فناوری مورد استفاده قرار نگرفته که تنها با همکاری بیشتر صنایع و شتاب دهنده های استانی است که می توان روند رو به رشد این شرکت ها را توسعه داد.

طیبی اظهار کرد: به منظور توسعه و گسترش فعالیت های شرکتهای دانش بنیان که مرحله رشد اولیه را طی کرده اند، منطقه ویژه اقتصادی شیراز مشوق ها و تسهیلاتی از جمله اختصاص زمین با 20 درصد تخفیف برای این شرکت های فناور در نظر گرفته است.

او با تاکید بر فعالیت مناسب شرکت ها با دانش فنی تخصصی بالا در استان اضافه کرد: بر اساس نیاز و ضرورت توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور در استان تفاهم نامه ای بین اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری صورت گیرد تا اعلام نیاز از طرف صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ظرفیت پارک های فناوری با استفاده از شتاب دهنده ها

توسعه ظرفیت پارک های فناوری با استفاده از شتاب دهنده ها