مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:102022-01-02سياسي

1500 نفر از بانوان شهرداری تهران مشمول مصوبه دورکاری مادران


معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در پاسخ به تذکر اعضای شورا در خصوص مصوبه دولت با موضوع دورکاری مادران، گفت: در راستای مصوبه دولت در 15 آبان این مصوبه را ابلاغ کردیم و از همین رو 1528 نفر از همکاران بانوی ما که دارای کودک زیر 6 سال یا دبستانی یا محجور هستند .

- معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در پاسخ به تذکر اعضای شورا در خصوص مصوبه دولت با موضوع دورکاری مادران، گفت: در راستای مصوبه دولت در 15 آبان این مصوبه را ابلاغ کردیم و از همین رو 1528 نفر از همکاران بانوی ما که دارای کودک زیر 6 سال یا دبستانی یا محجور هستند از این بخشنامه استفاده می ‏کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف‏ الله فروزنده در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکرات تعدادی از اعضای شورا گفت: ردیف بودجه پله‏ های برقی، در اختیار معاونت حمل و نقل است، اما درباره نیروهای رسمی شهرداری، همه با قوانین استخدامی شهرداری آشنایی دارید و می‎دانید که درباره نیروهای رسمی شهرداری هرگونه افزایش گروه یا فوق ‏العاده باید با موافقت سازمان امور استخدامی باشد و این سازمان هم باید موافقت شورای حقوق و دستمزد را داشته باشد.

وی افزود: با اینحال هم برای افزایش گروه و هم افزایش فوق العاده شغلی از 10 تا 40 درصد به تناسب کار کارکنان رسمی مکاتبه کرده‏ایم و باید به تصویب شورای حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 نفر از بانوان شهرداری تهران مشمول مصوبه دورکاری مادران

1500 نفر از بانوان شهرداری تهران مشمول مصوبه دورکاری مادران