مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:002022-01-02اقتصادي

شغل های اینترنتی؛ پولساز و کم سرمایه


در حال حاضر کسب و کارهای اینترنتی به دلیل کم هزینه بودن و سودآوری بالا از رونق بسیاری برخوردارند و روز به روز به طرفداران و متقاضیان این دسته کسب و کارها افزوده می شود.

- مطالعات جهانی حاکی از آن است که تا 20 سال آینده بخش اعظمی از مشاغل و کسب و کارها به دلیل گسترش فناوری های نوین و تکنولوژی های پیشرفته به شکل اینترنتی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گسترش کرونا بسیاری از مشاغل به ویژه مشاغل خدماتی به سمت اینترنتی شدن رفتند که تا حدودی هم موفق بودند؛ در واقع فضای مجازی باعث شد تا مشاغلی که در دوران کرونا به شدت آسیب دیدند، رونق بگیرند و از رکود خارج شوند.

در حال حاضر عده بسیاری علاقه مند به توسعه کسب و کار در بستر فضای مجازی هستند که صرفنظر از فراهم کردن زیرساختهای لازم برای شکل گیری و تقویت این دسته کسب و کارها باید آموزشهای مورد نیاز در خصوص راه اندازی مشاغل اینترنتی به متقاضیان داده شود.

بسیاری از کشورها با فراهم کردن زیرساختهای لازم از ظرفیت کسب و کارهای اینترنتی برای تحقق برنامه اشتغال خود بهره برداری کرده اند از این رو کارشناسان معتقدند که فضای مجازی بستر مغفول مانده ای است که در صورت توجه به آن می توان برنامه ایجاد اشتغال میلیونی را محقق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل های اینترنتی؛ پولساز و کم سرمایه

شغل های اینترنتی؛ پولساز و کم سرمایه