مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:552022-01-02اقتصادي

ارتقا وضعیت پاویون ایران در اکسپو 2020 / برگزاری آیین نوروز


جلسه بررسی ارتقا وضعیت پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با حضور سه وزیر دولت برگزار و برای برپایی برنامه روز ملی ایران و آیین نوروز تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی ارتقا وضعیت پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزرای صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد و با امضای یک توافقنامه ارتقا وضعیت پاویون کشورمان در این رویداد جهانی کلید خورد.

در این جلسه که به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، توافقنامه ای میان سه وزیر و معاون علم و فناوری رییس جمهور در خصوص ارتقا وضعیت پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو 2020 دبی به امضا رسید.

تأمین مالی برای اجرای ایده های ارائه شده در راستای ارتقای وضعیت پاویون کشورمان در صد روز باقیمانده از نمایشگاه مهمترین محور این توافقنامه بود که به تأیید و امضا حضار رسید.

در این راستا تغییرات بنیادین برای به تصویر کشیدن توانمندی های فناوری و پیشرفتهای علمی و فرهنگی کشور با بهره گیری از فناوری های جدید بصری محور توافقات صورت گرفته بود.

همچنین مقرر شد این جلسه برای بررسی پیشرفت های توافقات انجام گرفته دو هفته دیگر تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا وضعیت پاویون ایران در اکسپو 2020 / برگزاری آیین نوروز

ارتقا وضعیت پاویون ایران در اکسپو 2020 / برگزاری آیین نوروز