مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:452022-01-02سياسي

رابطه علامه مصباح با فضای مجازی به روایت سعدالله زارعی


علامه مصباح با شناختی که از فضای مجازی و محدودیت های ما در استفاده از این فضا داشت تلاش کرد با حداقل امکانات بهترین بهره و نتیجه را به نفع دین کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: آیت الله مصباح یزدی همواره درباره شبهاتی که از سوی دشمنان اسلام مطرح می شد، روشنگری و توطئه های آنها را خنثی می کرد، دلیل دشمنی دشمنان اسلام با علامه مصباح هم همین است.

آیت الله مصباح با استفاده از فضای مجازی بهترین نتیجه را به نفع دین کسب کرد وی با اشاره به تلاش آیت الله مصباح علامه برای پاسخ دادن شبهات دینی افزود: علامه مصباح یزدی، از اواخر دهه 50 در معرض اتهام افکنی دشمن و تخریب شخصیت قرار گرفت و ریشه این اتفاق را باید در روشنگری های این فقیهه در طرح اندیشه های اسلامی و رد علمی شبهاتی که از سوی دشمن طراحی شده بود، جستجو کرد.

زارعی در ادامه با بیان اینکه علامه مصباح در گام دوم انقلاب بر اهمیت تربیت نیروهایی که قادر به شبهه زدایی از مبانی دین و مقابله با ترفندهای دشمن باشند تاکید داشت، اضافه کرد: تربیت نسلی از نیروهای متعهد و کارآمد برای مقابله با هجمه های سازمان یافته دشمن از مسائل مهمی بود که علامه مصباح بر آن تاکید می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه علامه مصباح با فضای مجازی به روایت سعدالله زارعی

رابطه علامه مصباح با فضای مجازی به روایت سعدالله زارعی