مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:352022-01-02فرهنگي

در کرمان رغبتی برای چاپ کتاب هایم وجود نداشت


اخیراً درپاتوق کتابی که در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار شد، دو کتاب تاریخ سینمای سیار در ایران و سودای سیمرغ مجید فدایی سینماگر کرمانی رونمایی شد.

- ایسنا/کرمان اخیراً درپاتوق کتابی که در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار شد، دو کتاب "تاریخ سینمای سیار در ایران" و "سودای سیمرغ" "مجید فدایی" سینماگر کرمانی رونمایی شد.

دو کتابی که پژوهش هایی درباره سینما هستند که جایشان در کتاب های حوزه سینما خالی بود و مجید فدایی تلاش چندین ساله ای برای آن ها انجام داده و اکنون آنها در شهری غیر از کرمان رونمایی شدند و مشکل همیشگی بها ندادن به چنین فعالیت های ارزشمندی در کرمان باز هم خودش را نشان داد.

با او گفت وگوی کوتاهی انجام دادم تا از کتاب هایش بیشتر بدانم.

مجید فدایی درباره ی دو کتابش گفت: این کتاب ها نتیجه پژوهش های سینمایی مجزایی بودند که اولی، تاریخ سینمای سیار در ایران در سال 1393 و سودای سیمرغ درسال 1394 شروع شد.

موضوع سینمای سیار به دوران کودکی من برمی گردد او ادامه داد: موضوع سینمای سیار به دوران کودکی من و نمایش فیلم های آموزشی در مدرسه بر می گردد، موضوعی که باعث علاقه من به سینما و فیلمسازی شد، و حتی در دوران دبیرستان نظام قدیم و در طرحی موسوم به طرح کاد که در دهه 60 توسط آموزش و پرورش در دبیرستان های کشور اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کرمان رغبتی برای چاپ کتاب هایم وجود نداشت

در کرمان رغبتی برای چاپ کتاب هایم وجود نداشت