مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:252022-01-02فرهنگي

معرفی برگزیدگان هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون


برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته نقاشی، سفال گری، خوشنویسی و عکاسی معرفی شدند.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در مجموع 2939 اثر در چهار رشته نقاشی، سفال گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شده بود که از آن میان 114 اثر به عنوان برگزیده و 116 اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.

هیأت داوران رشته نقاشی شامل نادر موسوی فاطمی، معصومه فاضلی مقدس و ندا محققی، از میان 770 اثر انتخابی در مرحله اول در شش گروه سنی، در مجموع 37 اثر را به عنوان برگزیده و 34 اثر را شایسته قدردانی معرفی کردند.

همچنین هیأت داوران بخش سفال گری شامل عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی راد از میان 312 اثر در شش گروه سنی، در مجموع 26 اثر را به عنوان برگزیده و 33 اثر شایسته قدردانی دانستند.

در رشته خوشنویسی نیز هیأت داوران شامل ربابه حسین پور، عطیه رستمی زاده و عارفه هدایت از میان 326 اثر در پنج گروه سنی، در مجموع 31 اثر را به عنوان برگزیده و 29 اثر را شایسته قدردانی شناختند.

هیأت داوران رشته عکاسی نیز شامل بهنام زهری سامیان، مامک یحیی پور و سمیرا صحرانورد، از میان 280 اثر انتخابی در مرحله اول در چهار گروه سنی، در مجموع، 20 اثر را به عنوان برگزیده و 20 اثر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون

معرفی برگزیدگان هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون