مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:202022-01-02پزشكي

واکنش یک تشکل دانشجویی به تصمیم وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در واکنش به تصمیم وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان طی نامه ای از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بررسی میدانی وضعیت خوابگاه .

- انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در واکنش به تصمیم وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان طی نامه ای از وزیر بهداشت برای بررسی میدانی وضعیت خوابگاه های دانشجویی دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در واکنش به تصمیم وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان طی نامه ای از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بررسی میدانی وضعیت خوابگاه های دانشجویی دعوت به عمل آورد.

متن این نامه به شرح زیر است: سلام علیکماحتراما با عنایت به تصمیم و نامه نگاری های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منوط به برگزاری حضوری امتحانات و حضور دانشجویان از اقصی نقاط کشور در خوابگاه های دانشجویی و همچنین سالم و مساعد دانستن خوابگاه های دانشجویی در این شرایط و با توجه به دغدغه ها و نگرانی های دانشجویان و خانواده هایشان در مورد سویه جدید بیماری کرونا (امیکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک تشکل دانشجویی به تصمیم وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم

واکنش یک تشکل دانشجویی به تصمیم وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم