مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:152022-01-02بين الملل

مقاومت عراق راهی جز اخراج اشغالگران از کشور ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، سعد محمد الکعبی تحلیلگر سیاسی عراق با اشاره به اینکه مقاومت عراق راهی جز اخراج اشغالگران ندارد، - یک تحلیلگر سیاسی عراق اعلام کرد که مقاومت این کشور راهی جز اخراج اشغالگران از خاک خود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، سعد محمد الکعبی تحلیلگر سیاسی عراق با اشاره به اینکه مقاومت عراق راهی جز اخراج اشغالگران ندارد، اعلام کرد که زمان تعیین شده برای خروج آمریکایی ها از عراق به پایان رسیده است.

وی افزود که دولت باید پیش از وقوع اتفاقاتی با پیامد های ناگوار، با مردم صریح و شفاف باشد.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از حضور 2500 نظامی آمریکایی در عراق خبر می دهد واین امر برخلاف خواسته ملت عراق است که مخالف حضور نظامیان خارجی در کشور هستند.

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد که دولت عراق باید پس از پایان زمان تعیین شده برای خروج آمریکایی ها، صراحتاً تعداد نظامیان خارجی در این کشور و هدف آن ها را به مردم بگوید.

گفتنی است، مقامات آمریکایی به منظور دور زدن مصوبه صریح پارلمان عراق مبنی بر لزوم خروج نظامیان بیگانه از خاک این کشور، مسأله تغییر ماهیت مأموریت نیرو های خود در عراق را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت عراق راهی جز اخراج اشغالگران از کشور ندارد

مقاومت عراق راهی جز اخراج اشغالگران از کشور ندارد