مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:052022-01-02بين الملل

پدافند هوایی، برگ برنده روسیه در مقابل ناتو و آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های چینی گزارش کردند که واشنگتن و ناتو در صورت حمله به روسیه با جنگنده های اف 35 ، به لطف سامانه های پدافند هوایی اس 300 پی ام 2 روسیه که در کریمه نصب شده است، - یک رسانه چینی گزارش داد: به واسطه سامانه های پدافند هوایی پیشرفته روسیه، اگر ایالات متحده و ناتو به روسیه حمله کنند، در معرض یک فاجعه بزرگ قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های چینی گزارش کردند که واشنگتن و ناتو در صورت حمله به روسیه با جنگنده های اف 35 ، به لطف سامانه های پدافند هوایی اس 300 پی ام 2 روسیه که در کریمه نصب شده است، در معرض یک فاجعه بزرگ قرار خواهند گرفت.

وبگاه سوهو چین با اشاره به تنش زایی اخیر کشور های غربی به ویژه ایالات متحده علیه روسیه به بهانه دفاع از اوکراین گزارش کرد که سامانه های دفاع هوایی روسیه مجهز به ایستگاه راداری چند منظوره و سامانه ای برای شناسایی و رهگیری اهداف مخفی است.

در بخشی از این گزارش شده است که سامانه های اس 300 پی ام 2 روسیه قابلیت شناسایی و حمله به جنگنده های رادارگریز نسل پنجم از فواصل 200 تا 250 کیلومتر را دارا است.

این رسانه چینی با اشاره به این موارد ادامه داد زمانیکه جنگنده های اف 35 حریم هوایی روسیه را نقض کنند، سامانه های پدافند هوایی روسیه این جنگنده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی، برگ برنده روسیه در مقابل ناتو و آمریکا

پدافند هوایی، برگ برنده روسیه در مقابل ناتو و آمریکا