مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:402022-01-02سياسي

آخرین وضعیت انتشار «اُمیکرون» در ایران / اهمیت واکسیناسیون سنین 5 تا 11 سال


دبیر کمیته علمی کشوری مبارزه با کرونا با بیان اینکه با توجه به درصد بالای واکسیناسیون جامعه و تزریق دز سوم، انتظار نداریم امیکرون مثل سایر کشورها در ایران به سرعت درگیری ایجاد کند، - آخرین وضعیت انتشار اُمیکرون در ایران / اهمیت واکسیناسیون سنین 5 تا 11 سال دبیر کمیته علمی کشوری مبارزه با کرونا با بیان اینکه با توجه به درصد بالای واکسیناسیون جامعه و تزریق دز سوم، انتظار نداریم امیکرون مثل سایر کشورها در ایران به سرعت درگیری ایجاد کند، گفت: این به علت مدت زمان کوتاهی است که از تزریق دز دوم گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه جلسه کمیته علمی کرونا در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به بررسی ها حدود 150 مورد ابتلا به امیکرون در استان های کشور داریم ولی به دلیل واکسیناسیون صورت گرفته جای خوشبختی است که نسبت به کشورهای دیگر از نظر واکسیناسیون به زمان فعلی نزدیک تر بودیم.

با توجه به درصد بالای واکسیناسیون جامعه و تزریق دز سوم انتظار نداریم امیکرون مثل سایر کشورها در ایران به سرعت درگیری ایجاد کند.

این به علت واکسیناسیون و مدت زمان کوتاهی است که از تزریق دز دوم گذشته است؛ بنابراین سرعت گسترش امیکرون در ایران مانند سایر کشورها نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت انتشار «اُمیکرون» در ایران / اهمیت واکسیناسیون سنین 5 تا 11 سال

آخرین وضعیت انتشار «اُمیکرون» در ایران / اهمیت واکسیناسیون سنین 5 تا 11 سال