مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:352022-01-02بين الملل

رسانه چینی؛ پدافند هوایی، برگ برنده روسیه در مقابل ناتو و آمریکا


یک رسانه چینی گزارش داد، به واسطه سامانه های پدافند هوایی پیشرفته روسیه، اگر ایالات متحده و ناتو به روسیه حمله کنند، در معرض یک فاجعه بزرگ قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های چینی گزارش کردند که واشنگتن و ناتو در صورت حمله به پی ام 2 روسیه قابلیت شناسایی و حمله به جنگنده های رادارگریز نسل پنجم از فواصل 200 تا 250 کیلومتر را دارا است.

این رسانه چینی با اشاره به این موارد ادامه داد زمانیکه جنگنده های اف 35 حریم هوایی روسیه را نقض کنند، سامانه های پدافند هوایی روسیه این جنگنده ها را ساقط خواهد کرد.

اخیراً در کشورهای غربی و همچنین در کی ف، ادعاهایی مبنی بر حمله احتمالی روسیه به اوکراین مطرح شده است اما با این حال، دیمیتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه چنین اطلاعاتی را پوچ و تشدید بی اساس تنش توصیف کرده است.

سخنگوی کرملین تأکید کرده است که روسیه هیچ تهدیدی برای هیچ کس نیست و در عین حال هشدار داده است که هرگونه تلاش برای حل بحران در جنوب شرقی اوکراین با استفاده از زور، شدیدترین عواقب را در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر، کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا با لفاظی های تحریک آمیز خود به تشدید اوضاع کمک کرده اند و مقامات آمریکایی پیش از این بارها آمادگی خود را برای پاسخ به تهاجم روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه چینی؛ پدافند هوایی، برگ برنده روسیه در مقابل ناتو و آمریکا

رسانه چینی؛ پدافند هوایی، برگ برنده روسیه در مقابل ناتو و آمریکا