مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:302022-01-02سياسي

مکتب سردار سلیمانی سوژه «گفتگو» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا کوچک زاده مدیر رادیو گفت و گو از معطوف شدن برنامه های ثابت این شبکه در گروه های مختلف به مکتب حاج قاسم خبر داد و گفت: - مدیر رادیو گفتگو ویژه برنامه های این شبکه را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا کوچک زاده مدیر رادیو گفت و گو از معطوف شدن برنامه های ثابت این شبکه در گروه های مختلف به مکتب حاج قاسم خبر داد و گفت: تبیین نقش آفرینی و تأثیرگذاری حاج قاسم بر موضوعات داخلی و خارجی، از محورهای این شبکه در این مناسبت است.

در این ویژه برنامه ها، با حضور نخبگان به یافتن راهکارهایی برای حل مسائل مختلف، با الهام و الگوبرداری از مشی و مکتب شهید سلیمانی می پردازیم.

مقابله با پدیده نفوذ در گفتگوی سیاسی وی ادامه داد: گفت وگوی سیاسی عنوان یکی از برنامه های ثابت رادیو گفت وگو است که با حضور نخبگان سیاسی و با هدف بررسی رویدادهای روز داخلی و خارجی در عرصه سیاست روی آنتن می رود که از ابتدای دی ماه، با رویکرد پرداختن به مکتب سلیمانی در حال پخش است.

از جمله جدیدترین قسمت های برنامه های گفت وگوی سیاسی، ویژه این موضوع می توان به برنامه های روزهای 11، 12 و 13 دی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی سوژه «گفتگو» شد

مکتب سردار سلیمانی سوژه «گفتگو» شد