مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:252022-01-02اجتماعي

استقرار اتوبوس های سیارشب خوابی/ توسعه همراه سراها و گرمخانه ها در پایتخت


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به ساماندهی همراه سراها و گرمخانه ها در پایتخت گفت: بنا داریم اتوبوس هایی را برای کسانی که نمی خواهند در شب های سرد به گرمخانه یا همراه سرا بروند جهت استفاده در شب در برخی از نقاط تهران مستقر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در صحن شورا حضور یافت و موضوعاتی درباره ماجرای اتوبوس خوابی مطرح کرد.

وی با اشاره به معضل بی خانمانی در پایتخت اظهار داشت: ساماندهی گرمخانه ها در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر از طریق گرمخانه ها می توانند خدمات مربوطه را دریافت کنند و شب ها در گرمخانه ها اسکان یابند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: شهروندان نیز در صورت مشاهده با موارد بی خانمانی می توانند از طریق سامانه 137 به ما اطلاع دهند و راهنمایی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد همراه سراها گفت: همزمان با کاهش شیوع کرونا مراجعات بیماران از شهرستان ها به پایتخت افزایش یافته و ما بر همین اساس بازبینی در همراه سراها را با همراهی مناطق شهرداری انجام داده ایم و اکنون توسعه همراه سراها و ساماندهی آنها مدنظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اتوبوس های سیارشب خوابی/ توسعه همراه سراها و گرمخانه ها در پایتخت

استقرار اتوبوس های سیارشب خوابی/ توسعه همراه سراها و گرمخانه ها در پایتخت