مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:252022-01-02اقتصادي

بازگشت 1050 واحد صنعتی کشور به چرخه تولید


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، گفت: تاکنون 1050 واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید برگشته است.

- علی رسولیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در سطح کشور 1011 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که از این تعداد 843 واحد در حال بهره برداری است.

وی عنوان کرد: بخشی از واحدهای راکد تملیکی هستند که تا امروز 1050 واحد به چرخه تولید برگشته و تعداد واحدهایی که در تملک بانک ها هستند ولی تعطیل اند، رقم پایینی دارد که باید آن ها را بررسی و احیاء کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ادامه داد: فرآیند احیاء مشخص است از طریق کلینیک های صنعت که در شهرک های صنعتی وجود دارد و حدود 900 مشاور، ورود کرده و با مدیران واحدهای راکد مذاکره می کنند، که بخشی از واحدهای راکد ممکن است به هیچ روشی قابل احیا نباشند، توجیه اقتصادی نداشه یا مالک راغب نباشد.

رسولیان با اشاره به این که آمار نشان می دهد بیش از 42 درصد از احیاء واحدهای صنعتی از طریق سرمایه گذاران جدید یا مشارکت اتفاق افتاده است، بیان کرد: یعنی فعالان اقتصادی توانمند نقش زیادی در احیاء واحدهای راکد داشتند، بنابراین نقش به هم رسانی ما بین بنگاه های اقتصادی فعال و توانمند و واحدهای راکد باید خیلی قوی باشد که بتوانیم آن ها را به یکدیگر وصل کرده و باعث فعال شدن واحدهای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 1050 واحد صنعتی کشور به چرخه تولید

بازگشت 1050 واحد صنعتی کشور به چرخه تولید