مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:102022-01-02پزشكي

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در لامرد نجات بخش جان یک نفر شد


اعضای بدن مرحوم «هاشم نورافکن» بیمار مرگ مغزی 70 ساله ساکن روستای کهنویه شهر علامرودشت شهرستان لامرد به یک بیمار نیازمند عضو، اهدا و پیوند زده شد.

- لامرد - اعضای بدن مرحوم هاشم نورافکن بیمار مرگ مغزی 70 ساله ساکن روستای کهنویه شهر علامرودشت شهرستان لامرد به یک بیمار نیازمند عضو، اهدا و پیوند زده شد.

سیاوش غلامی مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بدن مرحوم هاشم نور افکن بیمار مرگ مغزی که از بیمارستان لامرد معرفی شده بود، پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر این شهر توسط تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

وی افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینای شیراز به یک مرد 59 ساله از کرمان که سال ها از نارسایی کلیه رنج می بردند اهدا و پیوند زده شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه زنده یاد هاشم نورافکن بر اثر سانحه رانندگی با موتور سیکلت خونریزی مغزی شده بود و با رضایت این خانواده ایثارگر این مهم انجام شد خاطرنشان کرد: اهدای عضو عملی انسان دوستانه و حیات بخش در جهت تپش ضرباهنگ زندگی است که اتفاقی خوب و خداپسندانه محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در لامرد نجات بخش جان یک نفر شد

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در لامرد نجات بخش جان یک نفر شد