مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:052022-01-02اقتصادي

پروازهای فرودگاه های اردبیل و پارس آباد افزایش می یابد


پروازهایی که قبلا به فرودگاه های اردبیل و پارس آباد انجام می گرفت و به دلایلی تعطیل شده بودند، طبق روال قبل فعال می شوند و با دیگر شرکت ها نیز جهت افزایش پروازها مذاکره خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه با نمایندگان استان و معاونان وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: با بهره برداری پروژه بهسازی عوامل پروازی و سیستم روشنایی CAT2 فرودگاه شهدای اردبیل تعداد پروازها در نوبت های صبح و عصر افزایش و لغو پروازها بیش از 80 درصد کاهش می یابد و پروازها تقویت می شود.

وی افزود: در سفر رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور به استان اردبیل، توافق شد که پروازهایی که قبلا به فرودگاه های اردبیل و پارس آباد انجام می گرفت و به دلایلی تعطیل شده بودند، طبق روال قبل فعال شوند و با دیگر شرکت ها جهت افزایش پروازها مذاکره گردد.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تأمین اعتبار مناسب برای احداث آشیانه در فرودگاه اردبیل، می توان گفت این فرودگاه به یکی از بهترین و مجهزترین فرودگاه های کشور تبدیل می شود و همچنین درباره فرودگاه پارس آباد نیز توسعه و تجهیز این فرودگاه در زمینه مخزن سوخت و روشنایی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه های اردبیل و پارس آباد افزایش می یابد

پروازهای فرودگاه های اردبیل و پارس آباد افزایش می یابد