مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:302022-01-02حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لردگان


فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی، طی هفته گذشته در سطح شهرستان اجرایی شد که اجرای آن دستگیری 17مجرم را به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس علی تابش فرد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا 17 مجرم شناسایی و دستگیر شدند، این طرح به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی با به کارگیری ماموران پلیس در سطح شهرستان لردگان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در اجرای این طرح در مجموع 17 نفر از سارقان، قاچاقچیان کالا و قاچاقچیان چوب جنگلی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند، همچنین در این طرح یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیری کالای قاچاق،چوب جنگلی و 400 متر کابل مخابراتی فیبر نوری از مجرمان کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله بعدی طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس لردگان هفته آینده و حداقل تا پایان امسال اجرا خواهد شد، تصریح کرد: پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی، بسیارقاطع و جدی است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لردگان

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لردگان