مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:502022-01-02سياسي

اجماع نخبگان برای توجه به رویکرد مسئله محور ایجاد شود


معاون پژوهش حوزه های علمیه خواستار ایجاد اجماع نخبگانی برای توجه بیشتر به رویکرد مسئله محور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوازدهمین جلسه هم اندیشی از سلسله نشست های دبیرخانه حمایت از طرح ها و اولویت های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه های علمیه با موضوع دانش تفسیر و علوم قرآن و مسائل و اولویت های نظام اسلامی در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه های علمیه در ابتدای این نشست گفت: با نگرش مدیر حوزه، قرار شد، حوزه نقش واسط در پاسخ به سوالات و چالش های نظام داشته باشد که یک بعد کار شناسایی مشکلات و پاسخ صحیح به آن ها است.

وی در ادامه افزود: کمیته قرآن به برخی عناوین و اولویت ها رسیده است؛ البته در این کار به دنبال نظام موضوعات و مسائل نبوده ایم، پروژه های نیازسنجی نیز در رشته های مختلفی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی اظهار داشت: در این کار اولویت های پژوهشی بر اساس نیازهای جامعه و نظام شناسایی و طبقه بندی شده است و در این جلسه می خواهیم این نظام مسائل به روز شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه اعضای جلسه در بخش ها و پست های مهم علمی و پژوهشی در علوم قرآن هستند، هدف ما از این جلسه ایجاد اجماع نخبگانی در توجه بیشتر به رویکرد مسئله محور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماع نخبگان برای توجه به رویکرد مسئله محور ایجاد شود

اجماع نخبگان برای توجه به رویکرد مسئله محور ایجاد شود