مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:252022-01-02اقتصادي

خسارت نکاشت بیش از 23 هزار کشاورز اصفهانی پرداخت شد


عضو هیئت مدیره صنف کشاورزان اصفهان گفت: بیش از 23 هزار و 300 نفر از کشاورزان اصفهانی بخشی از مطالبات خسارت نکاشت را دریافت کردند.

- حسین وحیدا در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خسارت نکاشت پول حقابه کشاورزان است که صنعت برداشت می کند و دِینی است که صنایع آب بر استان باید از سال 1396 تاکنون ادا می کردند.

او افزود: صنایع آب بر استان از سال 1396 قرار بود که سالانه 450 میلیارد تومان علی الحساب بابت آبی که از حقابه ها برداشت می کنند، به کشاورزان پرداخت کنند در حالی که در این چهار- پنج سال گذشته دو سه مرتبه مبلغی واریز شد که در مجموع پول دو سال خسارت نبود و از سوی دیگر از سال 1396 تاکنون آنقدر تورم بوده که این 450 میلیارد تومان شاید 20 درصد تأثیر ندارد.

عضو هیئت مدیره صنف کشاورزان اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای گذشته خسارت نکاشت به حساب بیش از 23 هزار و 300 نفر کشاورز اصفهانی واریز شده است، ادامه داد: شماری از کشاورزان نیز که مدارکشان کامل نبوده یا به عللی در ارائه مدارک مالکیتی تأخیر کردند، هنوز خسارت دریافت نکردند که لیست آنها باید تکمیل و ارسال شود.

وحیدا با بیان اینکه مبلغ واریزی خسارت نکاشت 120 میلیارد تومان برای کشاورزان شرق اصفهان بوده است، درباره رسیدگی به خواست کشاورزان مبنی بر تصفیه و تحویل پساب برای کشاورزی، گفت: در این درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت نکاشت بیش از 23 هزار کشاورز اصفهانی پرداخت شد

خسارت نکاشت بیش از 23 هزار کشاورز اصفهانی پرداخت شد