مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:102022-01-02حوادث

دوران دانشجویی و باورهای غلط در مورد مصرف قرص های روانگردان


جوانان در دوران دانشجویی و با تشویق جمع دوستان، با تصور اینکه با یکبار مصرف مواد مخدر، معتاد نمی شوند به مصرف این مواد روی می آورند غافل از اینکه همین یکبار زمینه ساز مصارف بعدی خواهد شد.

- ایسنا/کردستان جوانان در دوران دانشجویی و با تشویق جمع دوستان، با تصور اینکه با یکبار مصرف مواد مخدر، معتاد نمی شوند به مصرف این مواد روی می آورند غافل از اینکه همین یکبار زمینه ساز مصارف بعدی خواهد شد.

سلیم کریمی، در وبینار آموزشی دوران دانشجویی و باورهای غلط در مورد قرص های روان گردان اظهار کرد: مواد مخدر از لحاظ اثرگذاری به دو دسته موادی مانند تریاک، حشیش، هرویین، کراک که بر جسم فرد اثرگذاری دارند و موادی که روح و روان فرد معتاد را تحت تأثیر می گذارد که اثرگذاری دسته دوم بیشتر و شدیدتر خواهد بود.

وی افزود: افراد در دوران جوانی و به ویژه در گروه های دانشجویی و با تشویق جمع دوستان، با تصور اینکه با یکبار مصرف مواد مخدر، معتاد نمی شوند به مصرف این مواد روی می آورند غافل از اینکه همین یکبار زمینه ساز مصارف بعدی خواهد شد.

جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان بیان کرد: گروهی نیز این باور غلط را دارند که قرص های روان گردان و محرک ها اعتیاد ندارند یا ترک آن آسان است، گروهی عنوان می کنند که من هیچگاه معتاد نمی شوم اما این غفلت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دانشجویی و باورهای غلط در مورد مصرف قرص های روانگردان

دوران دانشجویی و باورهای غلط در مورد مصرف قرص های روانگردان