مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:102022-01-02اقتصادي

نیاز 1870 میلیارد تومانی برای تکمیل قطعات جاده اردبیل-سرچم


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل قطعات در دست احداث بزرگراه اردبیل-سرچم به طول 116 کیلومتر به یک هزار و 870 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری شامگاه شنبه در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مراحل احداث 4 خطه اردبیل – سرچم اظهار کرد: این محور اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور و تنها راه ارتباطی شهرستان اردبیل به شهرهای جنوبی استان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: با افزایش حجم ترافیک توسعه و تبدیل این محور به بزرگراه ضرورتی انکارناپذیر است که با تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم به واسطه اتصال استان اردبیل به شبکه آزادراهی کشور نقش مهم و تأثیرگذار آن را در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل طول کل پروژه را 178 کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این میزان 19 کیلومتر تاکنون به بهره برداری رسیده و 116 کیلومتر نیز در حال اجراست.

حیدری مطالعه 43 کیلومتر این محور ارتباطی را عمدتاً تونل ها و گالری های یادآور شد و افزود: پیشرفت فیزیکی کل پروژه 22 درصد است و تاکنون برای اجرای این پروژه 2 هزار و 773 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 1870 میلیارد تومانی برای تکمیل قطعات جاده اردبیل-سرچم

نیاز 1870 میلیارد تومانی برای تکمیل قطعات جاده اردبیل-سرچم