مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:002022-01-02اقتصادي

اول سیاه نمایی و سپس مصادره طرح بنزین دولت رییسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقامات دولتی اعلام کرده اند قصد دارند طرح اختصاص 15 لیتر بنزین به هر نفر را جایگزین اختصاص 60 لیتر بنزین به هر خودرو کنند.

- در حالی که افراطیون مدعی اصلاحات ظرف هفته گذشته فضاسازی گسترده ای علیه طرح اختصاص بنزین به هر شهروند به جای هر خودرو ترتیب دادند، استاندار سابق سمنان مدعی شد: این طرح مزیت دار، طرح روحانی بوده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقامات دولتی اعلام کرده اند قصد دارند طرح اختصاص 15 لیتر بنزین به هر نفر را جایگزین اختصاص 60 لیتر بنزین به هر خودرو کنند.

مزیت این طرح آن است که 40 میلیون شهروند فاقد خودرو، یارانه بنزین دریافت کنند و در مقابل خانواده هایی که از چندین خودرو یا بنزین یارانه ای استفاده می کنند، مجبورند بنزین مصرفی مازاد بر سهمیه اعضای خانواده را به نرخ آزاد تهیه کنند.

2 هفته پس از شایعه پردازی و سیاه نمایی افراطیون مدعی اصلاحات علیه این طرح، محمدرضا خباز (استاندار سابق سمنان و معاون تقنینی در معاونت حقوقی و پارلمانی دولت روحانی) گفت اختصاص سهمیه بنزین به کد ملی، طرح روحانی بود (!) او در گفتگو با نامه نیوز اظهار داشت: دولت آقای روحانی این طرح را در قالب لایحه بودجه سال 98 مجلس تقدیم کرد: براساس این طرح قرار بود به هر ایرانی ماهانه 20 لیتر بنزین داده شود او م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول سیاه نمایی و سپس مصادره طرح بنزین دولت رییسی

اول سیاه نمایی و سپس مصادره طرح بنزین دولت رییسی