مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 04:252022-01-02بين الملل

یونیسف: کودکان افغان سالی رنجبار و پرچالش پیش رو دارند


با گذشت هر روز، فقر و ناتوانی های اقتصادی در افغانستان بیشتر می شود و کودکان بیشتری به سوی تغذیه نیز گرفتار می شوند.

- صندوق کودکان ملل متحد یونیسف سال جدید میلادی را برای کودکان افغانستان از نظر اقتصادی و امنیت غذایی سالی پرچالش و رنجبار توصیف کرد و از همه طرف ها در این کشور خواست که به خشونت علیه کودکان پایان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از طلوع نیوز، یونیسف در آخرین گزارش خود در مورد نقض حقوق کودکان در مناطق درگیری جهان اعلام کرد که در 16 سال گذشته بیش از 28 هزار و 500 کودک در افغانستان قربانی خشونت ها شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصندوق پیشتیبانی از کودکان سازمان ملل متحد، شمار کودکان جان باخته در افغانستان، 27 درصد کل قربانیان کودک در جهان را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیونیسف با گذشت هر روز، فقر و ناتوانی های اقتصادی در افغانستان بیشتر می شود و کودکان بیشتری به سوی تغذیه نیز گرفتار می شوند.

این نهاد سازمان ملل پیش بینی کرده است که تا پایان سال 2022 میلادی سه میلیون و دویست هزار کودک زیر پنج سال درافغانستان، با کمبود شدید غذا و سوی تغذیه روبه رو خواهند شد.

آسونتا چارلز مدیر عمومی سازمان مدد رسان ورلد ویژن گفت: اوضاع در افغانستان بویژه برای کودکان در رنج هستند رو به وخامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: کودکان افغان سالی رنجبار و پرچالش پیش رو دارند

یونیسف: کودکان افغان سالی رنجبار و پرچالش پیش رو دارند