مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 03:202022-01-01ورزشي

لقب زشت ایرانی ها به قهرمان جهان و المپیک؛ به او نگویید قلابی!


با این الفاظ ناشایستی که به ایوان تیخن رییس فدراسیون بلاروس و قهرمان جهان و المپیک نسبت دادند فقط می خواهند دستاورد به این بزرگی را زیر سوال ببرند.

- گروه ورزشی جی پلاس، هشتم آذرماه سال جاری ایوان تیخن رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس که قهرمانی های متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده به ایران سفر کرد.

بعد از یک ماه خبر منتشر شده روی سایت فدراسیون دوومیدانی ایران که در آن واژه نایب رییس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا برای تیخن به کار برده شده بود حاشیه ساز شده است.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: ما یک ماه پیش تیخن را به عنوان رییس فدراسیون بلاروس دعوت و تفاهم نامه ای را هم امضا کردیم اما بعد از این مدت بعضی افراد از کلمه ناشایست قلابی برای او استفاده کردند که در شان این اسطوره ماده پرتاب نیست.

ایوان تیخن ورزشکار شناخته شده ای است که قهرمانی المپیک و جهان را تجربه کرده و مربی کاوه موسوی هم بوده بنابراین ما او را دعوت کردیم و گفت می خواهم به رشد دوومیدانی ایران کمک کنم.

او با اشاره به خبر سایت فدراسیون که از واژه نایب رییس کنفدراسیون اروپا استفاده شده بود تصریح کرد: بله؛ یک جایی امکان دارد کاوه موسوی به عنوان مترجم اشتباه شنیده باشد و روابط عمومی هم خبر را کار کند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لقب زشت ایرانی ها به قهرمان جهان و المپیک؛ به او نگویید قلابی!

لقب زشت ایرانی ها به قهرمان جهان و المپیک؛ به او نگویید قلابی!