مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 21:402022-01-01بين الملل

آلمان: اقتصاد و تغییرات اقلیمی اولویت گروه هفت است


کریستین لیندنر وزیر دارایی آلمان روز شنبه گفت که می خواهد از دوره ریاست کشورش بر گروه هفت در 2022، برای بهبود بیشتر اوضاع اقتصادی پس از فروکش کردن همه گیری کووید 19 و افزایش تلاش ها برای بهبود حفاظت از محیط زیست استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز؛ لیندنر افزود: آلمان ریاست بر گروه هفت را در سال 2022 به دست آورده که کشور های عضو آن خواستار آزادی، مردمسالاری و پیشرفت هستند.

ما با توجه به این موضوع باید بر همه گیری پیروز شویم و بهبود اقتصاد جهان را برای بیرون رفتن از همه گیری، رهبری کنیم.

لیندر رهبر حزب لیبرال دمکرات های آزاد و شریک اقلیت در دولت ائتلافی سه جانبه اولاف شولتز صدراعظم آلمان افزود که قصد دارد برنامه های دیجیتال سازی و جلوگیری از تغییرات اقلیمی را در صدر برنامه های نشست های وزیران دارایی و رییسان بانک های مرکزی کشور های عضو گروه هفت قرار دهد.

اولاف شولتس 17 آذر ماه با رای مجلس آلمان (بوندستاگ) و در پی به پایان رسیدن دوره 16 ساله صدراعظمی آنگلا مرکل، بطور رسمی نهمین صدراعظم این کشور عضو اتحادیه اروپا شد.

همه گیری کرونا و مشکلات فراوان اقتصاد، سیاسی و اجتماعی ناشی از آن، اعتراض گسترده مردم آلمان به محدودیت های کرونایی، افزایش بهای انرژی و خط لوله جنجالی نورداستریم 2 برای انتقال گاز روسیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: اقتصاد و تغییرات اقلیمی اولویت گروه هفت است

آلمان: اقتصاد و تغییرات اقلیمی اولویت گروه هفت است