مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 21:052022-01-01اقتصادي

سهامدار مجرم است یا پیش نویس مشکل دارد!؟


طرح اصلاح قانون بازار سرمایه که چندی پیش توسط مجلس ارائه شد، گرد و خاک زیادی را بین اهالی این بازار به پا کرد و باعث شد بسیاری از فعالان و تحلیلگران بورسی به برخی از بندهای این پیشنویس که به نحوه برخورد با فعالین بازار اشاره داشت، - انتقاد کنند.

موضوعی که یک تحلیلگر بازار سرمایه، دلیل آن را خام بودن پیش نویس و ضعف سازمان بورس در اعتباربخشی افراد فعالین مورد اعتماد در بازار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز یک هفته از ارائه طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار نگذشته است که صدای فعالین و تحلیلگران بازار سرمایه از گوشه و کنار به برخی قسمت های این پیش نویس به گوش میرسد.

بسیاری از فعالین بر این باورند که در این طرح جرم انگاری شده و به جای اینکه قدمی در راستای رفع چالش های اساسی بازار برداشته شود، انگشت اتهام به سمت فعالین و تحلیلگران گرفته شده است.

در این راستا، مهدی سوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتقادهایی که پیش نویس مذکور در پی داشت، اظهار کرد: دلیل واکنش های شدیدی که در بازار در مقابل این پیش نویس رخ داده این است که یک پیش نویس ناپخته قبل از انکه جزییات آن مشخص و مشکلات آن رفع شود، به صورت عمومی منتشر شده است.

از آنجایی که نوع نگاه برخی از قسمت های این پیش نویس، برخورد و مقابله است، باعث شده است بازار سرمایه این نگاه را نپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامدار مجرم است یا پیش نویس مشکل دارد!؟

سهامدار مجرم است یا پیش نویس مشکل دارد!؟