مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:552022-01-01سياسي

پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی به آغوش خانواده بازمی گردد


پیکر مطهر شهید قادر عبداللهی بعد از 33 سال انتظار روز سه شنبه به آغوش خانواده خود باز می گردد.

- اردبیل-مدیرکل بنیاد استان اردبیل گفت: پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی بعد از 33 سال انتظار روز سه شنبه به آغوش خانواده خود باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر شاهی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده معظم شهید قادر عبدالهی اظهار کرد: پیکر مطهر شهید والامقام که مورد شناسایی قرار گرفته روز سه شنبه 14 دی ماه وارد فرودگاه اردبیل و با استقبال مردم و مسئولان روز چهارشنبه تشییع و تدفین می شود.

وی با بیان اینکه در مرام شیعه زمان خلقت انسان، خداوند والاترین مقام را به شهید عطا کرده است، عنوان کرد: رمز آن این است که دین و مذهب تا ابد باقی بماند و برای بقای آن دادن خون لازم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: برای قرآن و اسلام باید انسان های پاک تربیت شود تا در زمان لازم برای دین فداکاری کنند و شهدا جان خود را برای دین و اسلام فدا کردند و به امر ولی زمان خود لبیک گفتند.

شاهی یادآور شد: حکمت الهی بر این محقق شده پیکر شهید این رزمان شناسایی و به آغوش ما برگردد و طبق هماهنگی های به عمل آمده همه دستگاه های اجرایی و نظامی پای کار هستند تا مراسم شایسته در خور و شأن شهید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی به آغوش خانواده بازمی گردد

پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی به آغوش خانواده بازمی گردد