مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:302022-01-01سياسي

22 هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع می شود


معاون روابط عمومی سپاه لرستان گفت: در کل کشور 2 میلیون بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود که سهم لرستان از این تعداد 22 هزار بسته معیشتی است که توسط بسیج سازندگی و پایگاه های مقاومت انجام می شود.

- آیت دولت پور امروز، 11 دی، با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در کل کشور دو میلیون بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود که سهم لرستان از این تعداد 22 هزار بسته معیشتی است که توسط بسیج سازندگی و پایگاه های مقاومت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این 22 هزار بسته معیشتی در کل استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور روز یک شنبه، ساعت 9:30 صبح در سراسر استان با حضور فرماندهان و مسئولان انجام می شود، اضافه کرد: این رزمایش در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار نیازمند انجام می شود.

دولت پور با اشاره به فرارسیدن 13 دی ماه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد شهید سلیمانی در سراسر استان ساعت 10 صبح در مصلی الغدیر خرم آباد و به شکل همزمان در شهرستان ها نیز با حضور مسئولان و آحاد مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع می شود

22 هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع می شود