مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:302022-01-01پزشكي

اُمیکرون در سمنان گزارش نشده است/انتظار از مردم بابت دز سوم واکسن


استاندار سمنان با بیان اینکه اُمیکرون در استان گزارش نشده است، گفت: بیمار یابی فعال و همچنین واکسیناسیون به خصوص دز سوم تاکید ما به مسئولان و سپس به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طرح شهید سلیمانی با محوریت بسیج برگزار شود، ابراز کرد: هیچ ساده انگاری نباید در مقوله کرونا داشته باشیم وگرنه شرایط رنگ بندی کرونایی استان متغیر خواهد شد از سوی دیگر می بایست با همکاری و پشتیبانی کامل دستگاه ها طرح مقابله با کرونا صورت گرفته و به صورت شبانه روزی شرایط در استان رصد شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در استان موضوع مهم بیماریابی است، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی استان و متصدیان اجرای طرح های مقابله ای با کرونا تلاش کنند تا افراد مشکوک شناسایی و هر چه سریع تر درمان شوند.

هاشمی با بیان اینکه اصناف و کسبه در رعایت پروتکل های بهداشتی، نقش مهمی دارند، گفت: استمرار این روند و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی خواسته و مطالبه جدی ما و شبکه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه مقوله واکسیناسیون دومین تاکید ما است، گفت: در زمینه شاخص واکسیناسیون در استان از میانگین کشوری قدری بالاتر هستیم، اما مشاهده می شود که برخی استان ها با امکانات کمتر، در امر واکسیناسیون از ما پیشی گرفته اند که می بایست اقدامات لازم در خصوص انجام کامل واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون در سمنان گزارش نشده است/انتظار از مردم بابت دز سوم واکسن

اُمیکرون در سمنان گزارش نشده است/انتظار از مردم بابت دز سوم واکسن