مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:102022-01-01سياسي

پویش مردمی ایران سرسبز، فرصتی برای احیاء و نهادینه کردن حفاظت از منابع طبیعی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: این پویش فرصتی برای احیاء و نهادینه کردن حفاظت از منابع طبیعی است که بمنظور کاشت هزار درخت برای هر شهید همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرده و تا اسفندماه ادامه دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: این پویش فرصتی برای احیاء و نهادینه کردن حفاظت از منابع طبیعی است که بمنظور کاشت هزار درخت برای هر شهید همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرده و تا اسفندماه ادامه دارد.

شیرزاد نجفی در حاشیه پویش مردمی بذرکاری و درختکاری ایران سرسبز، ایران قوی و هر ایرانی یک درخت که همزمان با سراسر کشور در محوطه بیرونی شهرک سیلیکون بروجرد گروه توسعه صنایع پیشرفته فرتاک، برگزار شد، اظهار کرد: پویش مردمی ایران سرسبز، فرصتی است تا با حضور اقشار مختلف مردم و گروه های جهادی، پوشش گیاهی در کشور احیاء و فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در بین جامعه نهادینه و ترویج داده شود.

وی با اشاره به اینکه در پویش مردمی ایران قوی، ایران سرسبز درصدد هستیم مردم در قالب فرایند کاشت درخت نسبت به این موضوع مهم فرهنگ سازی کنند، عنوان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان سعی دارد با استفاده از امکانات و منابع انسانی موجود، در دستگاه های اجرایی مختلف این پویش را بدون اعمال هزینه به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی ایران سرسبز، فرصتی برای احیاء و نهادینه کردن حفاظت از منابع طبیعی

پویش مردمی ایران سرسبز، فرصتی برای احیاء و نهادینه کردن حفاظت از منابع طبیعی