مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:002022-01-01اقتصادي

برخی به بهانه وارد کردن نهاده، دلار گرفتند ولی تحویل نمی دهند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برخی دلارهای نفتی این کشور را گرفته اند تا نهاده وارد کنند اما محصول را تحویل نمی دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برخی دلارهای نفتی این کشور را گرفته اند تا نهاده وارد کنند اما محصول را تحویل نمی دهند.

غلامحسین ساربان در هفدهمین آیین تجلیل از کشاورزان و دامداران نمونه شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه یکی از این افراد 28 کشتی روی دریا دارد، افزود: اگر فقط تمامی کشمش خلیل آباد صادر شود نهاده مورد نیاز تمام خراسان رضوی را می تواند تأمین کند البته به شرط آن که واقعاً در برابر صادراتی که انجام می شود نهاده وارد کنند.

وی پایین بودن بهره وری را یکی از مشکلات جدی بخش کشاورزی دانست و عنوان کرد: اکنون عملکرد انگور در خراسان رضوی 17 تا 22 تن است در صورتی که می شود بیشتر از این میزان باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی مطرح کرد: متأسفانه ضایعات در بخش کشاورزی 30 درصد است و 36 میلیون تن محصول را داریم دور می ریزیم که بالاترین ضایعات با 36 درصد مربوط به انگور و کمترین آن با 5 درصد برای شلتوک برنج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به بهانه وارد کردن نهاده، دلار گرفتند ولی تحویل نمی دهند

برخی به بهانه وارد کردن نهاده، دلار گرفتند ولی تحویل نمی دهند