مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 18:202022-01-01سياسي

بهشت سازی های کاذب در منطقه؛ مقابل جریان اصیل مهدویت


کارشناس مهدویت بابیان اینکه امارات در منطقه منشأ صدور جنگ ها شده است، گفت: این بهشت برین کاذب، سعی کرده است که درآمد زیاد خود را در رقابت های منطقه ای برای پیشبرد قدرت خود به کار ببرد در حالی که می توانست این پول را صرف افزایش رشد و تعالی انسانیت کند.

- ایسنا/قم کارشناس مهدویت بابیان اینکه امارات در منطقه منشأ صدور جنگ ها شده است، گفت: این بهشت برین کاذب، سعی کرده است که درآمد زیاد خود را در رقابت های منطقه ای برای پیشبرد قدرت خود به کار ببرد در حالی که می توانست این پول را صرف افزایش رشد و تعالی انسانیت کند.

سومین نشست از سلسله نشست های سومین دوره جشنواره مهدویت با موضوع چیستی و چگونگی مهدویت و بازشناسی جغرافیای مهدویت در دفتر خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین رضایی در رابطه با فلسفه انتظار، جایگاه جمهوری اسلامی و هجمه های ایجادشده علیه ایران در موضوع مهدویت، بهشت آرمانی ساخته شده در کشورهای عربی و سبک زندگی منتظرانه نکاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام رضایی، کارشناس مهدویت، در این نشست، عنوان کرد: بسیاری از مراکز تصور می کنند اگر همه نهادهای مهدوی در سراسر جهان اسلام، کنار هم جمع شوند مشکل حل می شود ولی نگاه ما به مهدویت با آن ها متفاوت است؛ زیرا مهدویت در کشور ما یک بن و پایه است که نظامات دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت سازی های کاذب در منطقه؛ مقابل جریان اصیل مهدویت

بهشت سازی های کاذب در منطقه؛ مقابل جریان اصیل مهدویت