مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 18:052022-01-01ورزشي

طرح پایش شهر تهران آغاز شد


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آغاز طرح پایش پایتخت از منطقه 16 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و مدیران ستادی از مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، پیاده راه نیلوفر، بوستان بزرگ بعثت، بوستان میثاق، مجموعه ورزشی سهند در منطقه 16 بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: مهمترین اولویت در شهرداری تهران توجه ویژه و اولویت بندی پروژه ها در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و نگهداشت شهر است.

 نظری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، از عملکرد منطقه در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان قدردانی کرد و بیان داشت: وظیفه ما در شهرداری بالا بردن سطح خدمت به مردم و رسیدن به رضایت مردمی است، برای تحقق این مهم برنامه هایی داشتیم، یکی از برنامه ها بازدید از مناطق و بررسی مشکلات است، همچنین طرح پایش، از منطقه 16 کلید خورد و نتایج موثری به همراه خواهد داشت.

وی در جریان بازدید، به بررسی عملکرد منطقه در سال 1400 پرداخت و گفت: در گزارش های مردمی، رضایت مردم حاصل شده و درخواست مردم بر تداوم اجرای این طرح است، انشاالله درصدد هستیم تداوم اجرای طرح را در مناطق داشته باشیم و با به روز رسانی ها و تهیه گزارش ها نظارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش شهر تهران آغاز شد

طرح پایش شهر تهران آغاز شد