مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 17:252022-01-01حوادث

موبایل قاپ ها زیر تیغ قانون


فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح های گسترده مبارزه با سرقت و به ویژه موبایل قاپی خبر داد و گفت: با حمایت های قاطع دستگاه قضایی، عملیات های تخصصی کلانتری های مشهد برای برخورد مقتدرانه با موبایل قاپ ها، وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس مشهد روز گذشته در تشریح برخی عملیات های ضربتی برای دستگیری موبایل قاپ ها به خراسان گفت: به دنبال افزایش جرایم گوشی قاپی در مشهد و با صدور دستورات ویژه ای از سوی سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) برای مبارزه بی امان با زورگیران و مخلان نظم و امنیت، طرح های گسترده ای برای شناسایی موتورسواران گوشی قاپ و دزدان سابقه دار آغاز شد که این عملیات ها بعد از تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطعانه با زورگیران وارد مرحله جدیدی شده است.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: همزمان با اجرای این طرح ها در مشهد، گروه ورزیده ای از نیروهای گشت و تجسس کلانتری سپاد به فرماندهی سرگرد جعفر عامری (رییس کلانتری) به ردزنی دزدانی پرداختند که تصاویری از آنان از طریق دوربین های مداربسته شهری استخراج شده و در اختیار نیروهای عملیاتی قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد: رصدهای اطلاعاتی در مناطق تردد احتمالی سارقان ادامه یافت تا این که نیروهای گشت در اطراف مرکز تجاری به سرنشینان یک دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل قاپ ها زیر تیغ قانون

موبایل قاپ ها زیر تیغ قانون