مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 16:252022-01-01سياسي

برپایی محفل شعر نگین سلیمان/دفاع از حریت هنر سردار سلیمانی است


مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: محفل شعر نگین سلیمان با عنوان روایت حبیب با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها برگزار شد.

- با اشاره به اینکه محفل شعر نگین سلیمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور 10 شاعر و سخنران برگزار شد.

وی برگزاری جشنواره های متعدد شعر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسیج و غیره را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: این شاعران برگزیدگان جشنواره کل سال هستند که به این برنامه دعوت شدند.

وی گفت: این برنامه با عنوان روایت حبیب برگزار شد و هنرمندان مختلف اعم از نقاشان و شاعران با هنر خود به روایتی از سردار دل ها پرداخت است و هرکسی آن گونه که حاج قاسم را دوست داشت، به روایتگری پرداخته است.

سردار برسلانی جانشین فرماندهی سپاه کربلا، نیز در این مراسم دفاع از حریت، کمالات و ارزش های انسانی را هنر مردان بزرگی چون سردار سلیمانی، همدانی و غیره بیان کرد و گفت: اخلاص و باورهای دینی دلاورمردان بر ارتش و ایدئولوژی غرب غالب شد.

وی افزود: مردان بزرگ با خداوند عهد بستند و سرنگونی داعش را وعده دادند و وعده های الهی آنان محقق و مکتبی به نام حاج قاسم راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محفل شعر نگین سلیمان/دفاع از حریت هنر سردار سلیمانی است

برپایی محفل شعر نگین سلیمان/دفاع از حریت هنر سردار سلیمانی است