مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:552022-01-01اقتصادي

پروتکل های بهداشتی در گتوند به کمتر از 50 درصد رسید


رییس مرکز بهداشت شهرستان گتوند گفت: در دو هفته اخیر مورد ابتلاء به کرونا در گتوند شناسایی نشده اما رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان به کمتر از 50 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر گتوند پایدار است.

وی افزود: اما با این وجود رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان نسبت به قبل کمتر شده به طوری که در هفته گذشته درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از 50 درصد رسیده و استفاده از ماسک نیز به 50 درصد رسیده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان گتوند تصریح کرد: تاکنون 85 درصد افراد بالای 12 سال یک نوبت واکسن و 71 درصد دو نوبت واکسن و حدود 11 درصد سه نوبت واکسن دریافت کرده اند.

صیدی پور افزود: با توجه به شیوع سویه جدید اومیکرون لازم است که هفت هزار نفر از شهروندان گتوند که نوبت دوم واکسن خود را دریافت نکرده اند هرچه سریع تر برای دریافت واکسن خود اقدام کنند؛ همچنین افرادی که سه ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نوبت سوم را تزریق کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از واکسیناسیون در شهرهای گتوند، ترکالکی، سماله و کمترین استقبال در صالح شهر و جنت مکان است، گفت: بیشترین استقبال از واکسیناسیون در روستاهای آبید، دشت بزرگ، کوشکک دهلران، محمدی، بدیل، ماندنی و چم عربان بوده و کمترین استقبال از واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی در گتوند به کمتر از 50 درصد رسید

پروتکل های بهداشتی در گتوند به کمتر از 50 درصد رسید