مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:552022-01-01بين الملل

بیم از تقویت قوای نظامی روسیه ؛ موضوع نخست رایزنی بایدن-زلنسکی


رسانه ها اعلام کردند که روسای جمهور آمریکا و اوکراین در بحبوحه تقویت قوای نظامی روسیه در مرز با اوکراین، با هم در این زمینه و دیگر موضوعات دوجانبه گفت وگو خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های خبری غروب شنبه به وقت تهران اعلام کردند که روسای جمهور آمریکا و اوکراین فردا یکشنبه در به نقل از شبکه خبری سی ان ان نوشت، که یک مقام کاخ سفید آمریکا با اعلام گفت و گوی جو بایدن رییس جمهور آمریکا با ولودمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین گفت که این رایزنی نشان از تعهد آمریکا در حمایت از استقلال و تمامیت ارضی اوکراین دارد و قرار است این دو در زمینه تقویت قوای نظامی روسیه در مرز با اوکراین  و تنش زدایی در منطقه گفت وگو کنند.

رییس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که در گفت وگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه درباره حمله این کشور به اوکراین هشدار داده است.

وی که در ویلمینگتون این سخنان را مطرح می کرد، گفت: من این را برای رییس جمهور پوتین شفاف ساختم که در صورت حمله به اوکراین ما تحریم های شدیدی علیه روسیه خواهیم داشت و حضورمان در اروپا با متحدان ناتو را افزایش خواهیم داد.

چند مقام آمریکایی نیز روز جمعه به تشریح تماس تلفنی ولادیمیر پوتین و جو بایدن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم از تقویت قوای نظامی روسیه ؛ موضوع نخست رایزنی بایدن-زلنسکی

بیم از تقویت قوای نظامی روسیه ؛ موضوع نخست رایزنی بایدن-زلنسکی